Müügitingimused

MÜÜGITINGIMUSED

Veebipoe sampanja.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Paljasjalg OÜ (registrikood 11452722), asukohaga Angervaksa tee 10, 74019 Harju maakond.

Müügilepingu kehtivus, toote- ja hinnainfo.

Müügitingimused kehtivad Veebipoest toodete ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud iga toote juurde. Hinnale lisandub pakiautomaadi või kulleri tasu toodete kättetoimetamise eest.

Toodete kättetoimetamise tasu on määratud teenusepakkuja hinnakirja järgi. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave toote kohta on esitatud Veebipoes vahetult toote juures.

Tellimuse vormistamine.

Tellija peab olema vähemalt 18 aastat vana. Tellija võtab vastutuse, et kulleriga tarnitud kauba võtab vastu vähemalt 18 aastasele isik. Toote tellimiseks:

– lisa soovitud toode ostukorvi ja vali kogus 

– täida nõutud andmeväljad 

– vali kohaletoimetamise viis 

– vali makseviis ja esita tellimus

– Vali sobiv pangalink ja jälgi ekraanil olevaid juhiseid

– vajuta panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Maksta saab järgmiste pangalinkide kaudu: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay.  
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. 

Paljasjalg OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Paljasjalg OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine.

Toote saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. 
Kullerteenust osutab Paljasjalg OÜ. 

Smartpost pakiautomaadi teenust pakub Itella Estonia OÜ. 

Vanuse tuvastamiseks tuleb paki kättesaamisel esitada kehtiv isikuttõendav dokument, pakiautomaadi puhul ID kaart. Kui isikuttõendavat dokumenti paki üleandmisel tellijal esitada ei ole, on kulleril õigus keelduda paki üleandmisest.

Kulleriga tellitud tooted jõuavad tellijani tööpäevadel:

– tellimused Šampanjakulleriga Tallinnas ja lähiümbruses 1-3 tööpäeva jooksul, enne tarnet võtame tellijaga ühendust telefoni teel ja lepime kokku üleandmise aja.

– enne kella 12:00 tehtud tellimused kiirkulleriga Tallinnas ja lähiümbruses samal päeval, pärast kella 12:00 tehtud tellimused järgmisel päeval. Enne tarnet võtame tellijaga ühendust telefoni teel ja lepime kokku üleandmise aja.

– pakiautomaati tellitud saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 14 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus.

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Kui tagastatud toode on rikutud või kaubanduslik välimus kahjustatud, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt toote väärtuse vähenemisele.

Toote tagastamiseks tuleb esitada ostust taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile tellimine@paljasjalg.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Toote tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt valesti pakitud toode).

Ostja peab toote tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul toote üle andnud vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava toote kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud, muuhulgas ka saatekulud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on toote tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on toote tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi tooted, kui toodete hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus 

Veebipood vastutab ostjale müüdud toodete lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba toote üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe kuu jooksul, alates toote üleandmisest ostjale.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile kork@sampanja.ee või helistada telefonil: 5152623.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast toote üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud tootel on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega toote.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine 

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning toote ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada tooted.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine 

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile kork@sampanja.ee või helistada telefonil: 515 2623

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.

Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Privaatsusupoliitika

Paljasjalg OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Paljasjalg OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.


KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

Kuidas osta?

Pane soovitud tooted ostukorvi ja seejärel mine kassasse. Kassas täida nõutud väljad ja tee makse Maksekeskuse kaudu. Tasuda saab nii Visa ja Mastercard krediitkaardiga kui pangalinkidega (Swedbank, SEB, Nordea, Danske, LHV ja Krediidipank).

Kas ostmine on turvaline ?

Sinu sisestatud andmed on privaatsed ja kolmandatele osapooltele neid ei anta. Kasutame SSL sertifikaati, mis tagab konfidentsiaalse side üle krüpteeritud sidekanali. 

Kuidas ma tooted kätte saan?

Ostmise käigus küsitakse sulle sobiva Itella Smartposti pakiautomaadi asukohta. Pärast makstud tellimuse saamist paneme tooted 2 tööpäeva jooksul Smartposti ja saabumisel pakiautomaati saad Itellalt SMSi. Kullersaadetised jõuavad teieni vastavalt tarneklauslis näidatule.

Kas saan tooted tagastada ?

Praaktooted ja transpordi käigus viga saanud tooted vahetab Paljasjalg OÜ kulul. Selleks saada meile e-mail või helista ja lepime täpsemalt kokku.  Muudel juhtudel toimub tagastus 7 päeva jooksul ning aluseks on e-mail.

Meie kontaktid :

Paljasjalg OÜ, reg nr 11452722

e-mail : kork@sampanja.ee

tel : 515 2623

Aadress : Sadama 30A, 92411, Hiiu maakond, Eesti